8 sierpnia 2017

Psi instagram


Instagram odkryłam stosunkowo niedawno i pomimo niezbyt udanego pierwszego wrażenia, w ostatnim czasie coraz bardziej się do niego przekonuję. Ogromna różnorodność tematyczna, masa inspiracji i pięknych zdjęć, w tym także psów 😊 Mimo, że działam na tym portalu stosunkowo niedługo, to znalazłam już kilka perełek i mam swoich ulubieńców, jeśli chodzi o psio-fotograficzne profile. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka z nich.


learnpetphotography


Link do profilu: klik

Learnpetphotography to profil, który odkryłam jeszcze dzisiaj, przed samym napisaniem tego posta. Masa pięknych zdjęć psów, efekty przed i po obróbce a także długie, tematyczne opisy i poradniki fotograficzne.

Zdjęcia autorstwa learpetphotography

sitaausdenia

Link do profilu: klik

Piękne, klimatyczne zdjęcia i piękny pies ♥ 
Zdjęcia autorstwa sitaausdenia

sheltiemalia


 Link do profilu: klik

Sheltiemalia to profil owczarka szetlandzkiego o imieniu Malia i jej właścicielki Eli.Czy wspominałam już jak uwielbiam shelciaki i collie? ♥ 
Zdjęcia autorstwa sheltiemalia

traum_vom_eigenen_hund

Link do profilu: klik

I kolejny sheltie ♥ 
Zdjęcia autorstwa traum_vom_eigenen_hund
A jakie są Wasze, ulubione, psie profile na instagramie?

11 komentarzy:

  1. Mam instagrama ale jedyny ktory obserwujw na biezonco to wasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! Myśle że jak założe instagrama to je zaobserwuje😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja założyłam dopiero wczoraj, bo dotąd myślałam że to po prostu kolejny fb, a tam można znaleźć dużo naprawdę ładnych zdjęć 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracji i pięknych zdjęć tam nie brakuje, to prawda :)

      Usuń
  4. Od siebie mogę polecić: marlenm_photography, dogswiss, claudiopiccoliphotographer, anjatroha - to te profile, które śledzę i, które uważam za warte śledzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obserwuje littleblueheart_ prześliczy psiak i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tych kont na instsgramie, a obserwuję wiele. Wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"