18 sierpnia 2017

Psie blogi, które czytam


Od postu, gdzie podałam Wam 5 najczęściej czytanych przeze mnie fanpage'y , lista ta nieco uległa zmianie, głównie ze względu na to, że niektóre z nich nie są już prowadzone, ewentualnie są, ale nie tak często jak dawniej. Na wstępie chciałabym jeszcze zaznaczyć, że blogów w tym wpisie nie będzie dużo, mimo wszystko mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie  :)



Kryteria wybierania blogów

W pierwszej kolejności brałam pod uwagę blogi, na których oprócz ładnych zdjęć, znajdują się także przydatne, rzetelne i konkretne informacje, lub poradniki. To jest głównie to co we wszystkich poniżej wymienionych stronach bardzo sobie cenię. Sami przyznajcie, nie problem znaleźć post z psią szafą, zdecydowanie trudniej znaleźć jest wpis, bądź poradnik odnoszący się do danej aktywności fizycznej z psem, przygotowania domu pod nowego czworonoga, nauki konkretnej sztuczki, czy podstawowej wiedzy z zakresy psiego żywienia.  

Kolejnym kryterium była w miarę regularna publikacja nowych treści i nie mówię tutaj o nowym poście codziennie, czy co drugi dzień, ale raz na tydzień, czy dwa to dla mnie taka optymalna ilość. Wiem, że nie każdy ma tyle wolnego czasu by ciągle robić zdjęcia, czy siedzieć i pisać coś na bloga, ale jeśli dodamy coś raz na pół roku, czy rok to niestety, ale musimy liczyć się z tym, że kilka osób może o naszym blogu po prostu zapomnieć i nie ze złośliwości, ale całkiem przypadkiem. 

Ostatnią rzeczą na jaką zwracałam uwagę to styl pisania. Jeśli chodzi o blogi, nie lubię skomplikowanych określeń, używanych tylko po to, aby sam blog wydawał się bardziej profesjonalny. To właśnie treści pisane prostym i lekkim językiem przemawiają do mnie najbardziej i takie czyta mi się najlepiej.


Prospect Team

Blog: kliknij
Fanpage: kliknij
PROSPECT - sport, współpraca, zaufanie, ambicja. Szkolenie psów z pasji!
 Głównymi bohaterami bloga są trzy psy: Everest, Sonia i Kermit. Właścicielką tego psiego trio jest Ada, trenuje z nimi głównie obedience, sama rekreacyjnie biega, fotografuje i jest aktywną wolontariuszką w schronisku dla zwierząt, prowadzi także treningi z podstaw obedience.

Blog ten obserwuję od ponad półtora roku, czytam każdy post, z wieloma się zgadzam. Przy okazji chłonę wiedzę z zakresu podstaw obedience.

Źródło zdjęcia: http://www.dogprospect.pl/2017/07/jak-zaczac-trenowac-obedience.html
Biscuit Life

Blog: kliknij 

Blog poświęcony 5-letniemu labradorowi o imieniu Fado, sama strona również prowadzona jest od 2012 roku. Czytam go od ponad roku. Osobiście, bardzo urzekł mnie minimalistyczny szablon, co w sferze psich blogerów  zdarza się niezwykle rzadko :)
Źródło zdjęcia: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/2017/04/jestes-grzesznikiem.html
Sonia Dog Princess

Blog: kliknij
Fanpage: kliknij

Blog o 10-letniej Soni, psiej księżniczce i jej przygodach. Od jakiegoś czasu pojawia się na nim także Łatka 2-letnia czarno-biała kotka. Stronę obserwuję niemal od samego początku, bo od marca 2016 roku. 
Źródło zdjęcia: http://soniadogprincess.blogspot.com/2017/06/wakacyjne-plany.html
Kundelek na biegunie 

Blog: kliknij
Fanpage: kliknij
Instagram: kliknij

To stosunkowo nowy blog, poświęcony Konradowi, Agnieszce i Bocce.
Konrad, Aga i Bocca. Stado które zechciało się wyrwać z Poznania i zamieszkać daleko na Północy, gdzie zima 'is always coming'.
Mimo że dopiero zaczynają swoją przygodę z przestrzenią online i jeszcze próbują się w niej odnaleźć, to odkąd natknęłam się na tą stronę, z chęcią czytam każdy nowy wpis. Wygląd bloga trochę inny, niż wszystkie i piękne zdjęcia tworzą naprawdę przytulny, domowy klimat :) 

Źródło zdjęcia: https://www.kundeleknabiegunie.com/blog/2017/8/2/droga-do-nowego-domu
A jakie są Wasze ulubione, psie blogi? :)

8 komentarzy:

  1. Zaglądamy do Was, więc jak widać lubimy;)
    Poza tym chętnie odwiedzamy m.in. myheartchakra.pl - ładny blog, który bardzo przyjemnie się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za wyróżnienie! :)
    Ja również zaglądam na te blogi ale Kundelka na Biegunie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... a ja też nie znam kundelka na biegunie. Chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi niezmiernie miło, że nasz blog się uplasował na waszej liście :)
    Wszystkie wymienione blogi znałam już wcześniej poza Kundelkiem na biegunie, którego już teraz będziemy częściej odwiedzać!
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi niezmiernie miło, że nasz blog się uplasował na waszej liście :)
    Wszystkie wymienione blogi znałam już wcześniej poza Kundelkiem na biegunie, którego już teraz będziemy częściej odwiedzać!
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No hej! W końcu i my namierzyliśmy ten wpis <3 :) Bardzo dobre kryteria wybory - też nie lubimy jak blog jest zasypany formalnymi określeniami albo wpisy pojawiają się raz na pół roku. Jednak jak strasznie miło znaleźć się tutaj! I to z tego co widzę, zaufałaś nam już na samym początku :):):)

    Wielkie buziale z mroźnej Laponii (dzisiaj padał pierwszy śnieg!)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"