15 września 2017

Wakacyjne kadry


 Dzisiaj po dwóch tygodniach przerwy zapraszam Was na nowy post, gdzie znajdziecie kilka moich ulubionych, wakacyjnych, tegorocznych kadrów. Będzie także kilka słów o tym, jak minęły nam te dwa ostatnie miesiące.


Na wstępie jeszcze chciałabym wspomnieć, że moja ostatnia przerwa od pisania była spowodowana po części rozpoczęciem roku, ale przede wszystkim przeziębieniem i gorączką. Obecnie powoli dochodzę do siebie, co prawda został mi jeszcze kaszel, ale mam nadzieję, że nie ma on nic wspólnego z początkiem zapalenia płuc.

Lipiec

Cały miesiąc spędziłyśmy praktycznie na wsi. Czyste powietrze, pola, ogromne podwórko i psy. W tym czasie odwiedziła nas także rodzina zza granicy, więc ilość domowników na kilka tygodni trochę się powiększyła, tym razem byli jednak bez swojego psa. W tym miesiącu miały miejsce trzecie urodziny Soni, a dzień po nich pożegnaliśmy kolejnego członka rodziny.. Osobę bardzo bliską mojemu sercu, dlatego nadal nie mogę uwierzyć, że jej już po prostu nie ma.. W lipcu zdarzył mi się także tygodniowy pobyt w szpitalu.

Sierpień

W sierpniu udało nam się wybrać na zdjęcia nad wodą, a dokładniej źródliskiem skąd mam kilka zdjęć. Sonia obowiązkowo musiała zmoczyć łapy i pooglądać kaczki (na całe szczęście już ich nie goni) Udało mi się też spotkać z przyjaciółką z którą nie widziałam się od naprawdę długiego czasu. Fajnie było powspominać stare czasy 😊

I w zasadzie to chyba byłoby już wszystko. Niczego nowego się nie nauczyłyśmy, nigdzie dalej nie wyjeżdżałyśmy i z nikim się nie spotkałyśmy. Przez ten okres czasu na blogu pojawiło się 19 nowych postów.









Dajcie znać jak Wy spędziliście te dwa miesiące wolności od szkoły 😉

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis i piękne zdjęcia, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej wspaniałych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę oryginalna, ale...

    Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalna, ale też to napiszę. Super zdjęcia.
    Jak miło jest oglądać letnie fotki, gdy za oknem jest taka paskudna pogoda jak dziś... oj jak ja kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"