13 lipca 2017

Recenzja fotoobrazu od Saal Digital


Zdjęcia są wspaniałą pamiątką po wydarzeniach, które miały miejsce w przeszłości. Pozwalają nam myślami wrócić do tego dnia, kiedy uwiecznione na fotografii zdarzenie miało miejsce i przeżyć to wszystko jeszcze raz, na swój unikalny sposób. Rozwój techniki nieustannie otwiera przed nami morze nowych możliwości. Fotoobraz, który możesz zawiesić na ścianie na podstawie przesłanego przez Ciebie zdjęcia? Czemu nie! Zapraszam Was dzisiaj na jego recenzję 😊


Szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie domu bez żadnego obrazu. To właśnie takie małe szczegóły, unikalne pamiątki, fotografie własnego autorstwa oprawione w piękną ramkę i zawieszone w honorowym miejscu na ścianie dodają pomieszczeniu rodzinnego klimatu. Pies jest dla mnie nie tylko przyjacielem, ale także członkiem rodziny, kiedy więc otrzymałam możliwość otrzymania fotoobrazu z dowolnie wybranym zdjęciem, nie zastanawiając się długo podjęłam decyzję, że musi być to zdjęcie psa, które dumnie zawiśnie nad moim łóżkiem. Wybór nie był łatwy, nie mam niestety wspólnego zdjęcia moich psów, musiałam więc zdecydować, który pójdzie na pierwszy ogień. Moją ostateczną decyzję możecie zobaczyć między innymi na zdjęciu powyżej a wszystko to dzięki uprzejmości firmy Saal Digital.

http://www.saal-digital.pl/

Saal Digital to firma należąca do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.

Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów. Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty.

W jej ofercie znajdziemy między innymi:
* fotoksiążki
* fotozeszyty
* fotoobrazy
* kartki
* plakaty
* finearty
* kalendarze i wiele więcej




Składanie zamówienia

Podczas składania zamówienia na fotoobraz mamy do wyrobu kilka różnych powierzchni na którym może on zostać wykonany, oraz wielkości. Zjeżdżając nieco w dół znajdziemy tabelę a w niej porównanie wszystkich dostępnych aktualnie powierzchni fotoobrazów. Możecie znaleźć ją tutaj. Ceny fotoobrazów różnią się między sobą w zależności od wybranej powierzchni i rozmiaru. Cena wysyłki w przypadku Polski wynosi 30 zł. Cennik znajdziecie tutaj. W moim przypadku jest to fotoobraz wykonany na płótnie o wymiarach 40x50 cm.

Projektowanie

 Poprzez aplikację Saal Design możemy zaprojektować nasz wymarzony produkt. Program jest naprawdę prosty i intuicyjny w obsłudze. Najwięcej czasu zajęło mi samo dobranie zdjęć 😉 Program możecie pobrać tutaj.




Czas realizacji i moja opinia

Zamówienie złożyłam 30 czerwca, natomiast paczka została dostarczona do mnie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL już 4 lipca. Pomimo moich obaw w związku z transportem, aż z Niemiec, fotoobraz dotarł do mnie w stanie idealnym, zapakowany w duże kartonowe pudełko i odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniem. 
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całej współpracy. Produkt dotarł do mnie w stanie idealnym, świetnie zabezpieczony na czas podróży przed zniszczeniem. Kolory w rzeczywistości są idealnie odwzorowane jak te na moim monitorze, całość jest też idealnie ostra. 




Z czystym sumieniem mogę polecić Wam produkty firmy Saal Digital. Są one bardzo dobre jakości i świetnie sprawdzą się w roli prezentu dla bliskiej nam osoby a także jako dekoracja. Są naprawdę wartej swojej ceny. 😉

Spotkaliście się już wcześniej z produktami oferowanymi przez firmę Saal Digital? 
Co o nich sądzicie? 

3 komentarze:

  1. Miałam okazję testować fotoksiążkę - również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja i przepiękny fotoobraz :)

    Pozdrawiamy: Sonia Dog Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny piesek i obraz :) U mnie sprawdzają się projekty z www.foto4u.pl/ Fotoobrazy są świetnej jakości i zawsze mam do nich sentyment :)

    Uwielbiam jak coś zdobi moje ściany :)

    Super blog!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"