18 marca 2020

Wizja "Kreatywnie z psem" na najbliższe miesiące



Dawno mnie tutaj nie było, ale stwierdziłam, że jeśli już zdecyduję się wrócić, to chcę, aby było to tym razem dokładnie przemyślane, a nie tak, jak poprzednio, jedynie działaniem po omacku bez wyraźnego planu. Dzięki #1 kartom pracy od Kasi z Worqshop stworzyłam sobie wizję bloga, oraz innych social mediów na, póki co, najbliższe 3 miesiące. Jeśli jesteście ciekawi na czym dokładnie chcę się skupić, co chcę osiągnąć, oraz na jakie treści stawiam, to chodźcie do dalszej części wpisu! 🙂


Jakiś czas temu przeprowadziłam ankietę na instastories, w której pytałam Was, jaką tematykę chcielibyście zobaczyć na blogu. Całe szczęście Wasze głosy w większości pokrywały się z moją wizją na "Kreatywnie z psem", co bardzo mnie cieszy!

Chciałabym poniekąd powrócić do psich tematów a z Waszych odpowiedzi wynika, że jest to ten rodzaj treści, który Was szczególnie interesuje. Szykuję się w tej kwestii parę zmian a jedną z nich będzie zmiana głównego bohatera bloga, ale o tym za jakiś czas! Dużym zainteresowaniem cieszy się także rozwój osobisty, oraz organizacja czasu, nieco mniejszym z kolei treści związane z pracą nad związkiem, relacjami z innymi ludźmi czy lifestylem, nie mniej jednak nie zamierzam z nich rezygnować. Zamiast tego postaram się przedstawić Wam je w takiej formie, aby one także okazały się dla Was interesujące i inspirujące 🙂 Będzie także powrót polecajek, czyli różnego rodzaju treści, produktów, jakie mogę Wam szczerze polecić! Będą to zarówno różne konta, profile, posty, podcasty jak i książki czy filmy. Mój blog zmienia się jednak wraz ze mną, więc zostawiam sobie miejsce na ewentualne niespodzianki i niezaplanowane działania.

Jeśli chodzi o social media, na których chciałabym się szczególnie skupić, będzie to blog oraz instagram. Zależy mi przede wszystkim na zbudowaniu fajnej, zaangażowanej społeczności Czytelników, oprócz tego szczególną uwagę chciałabym poświęcić wartościowym, tematycznym instastories, które miałyby pojawiać się co tydzień i być niejednokrotnie rozwinięciem wpisu na blogu - między innymi Wasze pytania odnośnie poruszanego tematu.

Kolejną kwestią, na której wyjątkowo mi zależy jest świadoma, dobrze zaplanowana promocja treści oraz ich recykling, co umożliwi mi dotarcie do nowego grona odbiorców. Póki co w tej kwestii jestem jeszcze na etapie planowania działań i szukania poradników, wartościowych treści poruszających ten temat bardziej od wewnątrz.



Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dalej, bo szykuje się trochę nowości! 🙂
Zapraszam, Was też na mojego instagrama, gdzie ostatnio coraz więcej się dzieje!

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"