30 stycznia 2017

Recenzja / Szarpak i obroża od Creative 21


Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Creative 21 otrzymałyśmy do przetestowania zestaw składający się z obroży oraz zabawki. Muszę przyznać, że po niemiłym incydencie miałam mieszane uczucia, jednak wraz z dalszymi próbami jakim została ona poddana jestem spokojna. W poście znajdziecie dużą dawkę zdjęć 😊



Obroża

Wykonana z granatowej oraz różowej, ozdobnej tasiemki o łącznej szerokości 2 cm. Od wewnętrznej strony możemy zauważyć miejsca i sposób zszycia materiału, nie obciera psiej szyi, dodałabym jednak podszycie polarem aby noszenie stało się jeszcze przyjemniejsze. Okucie w obroży nie rdzewieje pod wpływem wody, natomiast sam materiał bardzo łatwo się czyści. Z racji ciemniejszych barw zabrudzenia nie rzucają się tak w oczy. Zatrzask w porównaniu do psa wielkości Soni jest zbyt duży przez co obroża sprawia wrażenie masywniejszej na psiej szyi. 











Na samym początku miałyśmy dość niemiłą sytuację na spacerze, jednak po dokładnym sprawdzeniu obroży pod kątem zatrzasku i jego wytrzymałości, mogę śmiało powiedzieć, że wina leżała po mojej stronie. Prawdopodobnie obroża została niedokładnie zapięta czego nie zauważyłam, uroki zapinania psa przez innego członka rodziny. Po kilku tygodniach od tego zdarzenia więcej nam się to nie przytrafiło. Zatrzask w przypadku psa wielkości Soni spokojnie daje radę i utrzymuje ją nawet podczas dzikich gonitw czy zabaw z innym psem. Jeśli chodzi o psa większych gabarytów trudno mi coś więcej powiedzieć. 

Myślę, że warto rozważyć zmianę zatrzasku na nieco mniejszy w przypadku psów małych rozmiarów, poza tym jestem zadowolona. 😉 Oprócz kilku rys na nim nie zauważyłam nic niepokojącego.




 Zabawka / szarpak 

Wraz z obrożą otrzymałyśmy szarpak, którego powiem szczerze kompletnie się nie spodziewałam. Zabawka wykonana jest z miękkiego materiału, prawdopodobnie polaru w dwóch odcieniach: zielonym i czerwonym. Od samego początku wzbudził on niemałe zainteresowanie i został dokładnie sprawdzony przez psie zęby. W niektórych miejscach możemy zauważyć drobne niteczki, nie wychodzą one jednak i spokojnie można się szarpać. Zabawka szybko nasiąka śliną, ale i równie szybko wysycha położona na nagrzanym grzejniku. Pod wpływem ciągnięcia nieznacznie się rozciąga. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach Sonia uwielbia się nią bawić 😉 Rozmiar w sam raz dla niej.














 Podsumowując

Obroża prezentuje się naprawdę dobrze, tak jak wspomniałam, pomyślałabym jednak nad nieco mniejszym zapięciem, aby obroża nie sprawiała wrażenie aż tak masywnej na drobnej szyi. Szarpak jest obecnie jedną z najczęściej używanych przez nas zabawek i jak możecie zobaczyć na zdjęciach, cieszy się dużą popularnością. 😊 Na tą chwilę sama czekam jeszcze na recenzję jak sprawdzają się obroże w przypadku psów większych gabarytów, których utrzymanie wymaga nieco więcej wysiłku. 

Dziękujemy za możliwość współpracy! 

Produkty firmy Creative 21 znajdziesz na: 




Facebooku: klik 
Stronie internetowej: klik

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja! Na zdjęciach obroża fajnie wygląda, nie wiem jak w rzeczywistości! U Nas szarpaki polarowe robią lepszą furorę niż nie jedna Chuckit'ka :P

    Pozdrawiamy,
    www.meggi-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szarpak! I piękna obroża <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarpak super, ale obroża raczej nie w naszym stylu :) Super recenzja! ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarpaczek najlepszy :D Postanowiłam sobie że sama zrobię taki ale no cóż... jestem mistrzem lenistwa w takich robótkach i nadal nie zrobiłam :P
    A obroża świetna :) Chodź niepokojące jest dla mnie zszycie :)
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! Może sama zamuwie mojemu psu-Suni :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"