7 kwietnia 2018

Poznaj mnie lepiej


Planowałam taki post od dłuższego czasu, ale ciągle coś stało na przeszkodzie, szczególnie w ostatnim czasie, gdzie ciężko było mi wygospodarować chociażby chwilę na bloga. Inspiracją do napisania tego wpisu stał się post na znajomym mi blogu "Three Hairy Hearts" [klik], ale także sam fakt, że blog istnieje już ponad 2 lata a ja jak dotąd jeszcze nic za bardzo o sobie Wam nie powiedziałam. Jeśli chcecie dowiedzieć się czym się dokładnie interesuję, jakiej muzyki słucham, jakie mam plany na przyszłość oraz wiele, wiele więcej, zapraszam do dalszej części 🙂


1/ Mam na imię Patrycja, aktualnie chodzę do pierwszej klasy liceum na profilu biologiczno-chemicznym.

2/ Jeszcze do niedawna nienawidziłam robić sobie zdjęć. Na chwilę obecną powoli się przekonuję, szczególnie jeśli chodzi o fotografie z jakiś ważniejszych wydarzeń.

3/ Interesuje się głównie tematyką rozwoju osobistego, relacji międzyludzkich, psychologią, oraz fotografią.

4/  Mój ulubiony rodzaj filmów to horrory i science fiction.

5/  Słucham głównie rapu, metalu i rocka ale od czasu do czasu zdarzy się również pop. Nie przepadam za to, za muzyką disco polo.

6/ Uwielbiam ćwiczyć! Moją ulubioną aktywnością fizyczną jest zdecydowanie bieganie.

7/ Pomimo tego, że uwielbiam pastele, w mojej szafie dominują głównie czarne ubrania.

8/ Lubię oszczędzać. Zanim zdecyduję się na jakiś produkt, muszę przemyśleć wszelkie za i przeciw, rzadko kupuję coś pod wpływem "impulsu".

9/ Zależy mi na produktach dobrej jakości. Wolę wydać trochę więcej, ale mieć pewność, że zakupiony produkt nie zepsuje się po tygodniu używania.

10/ Z natury jestem raczej osobą cierpliwą.

11/ Nie przepadam za smutnymi filmami, bo zawsze się na nich wzruszam. Bardzo szybko przywiązuje się do filmowych bohaterów, przez co potem ciężko pogodzić mi się z ich śmiercią.

12/ Nie przepadam za zakupami odzieżowymi. Od czasu do czasu czemu nie, ale kilkugodzinne wypady do galerii i sprawdzanie asortymentu każdego jednego sklepu z odzieżą, zdecydowanie nie jest dla mnie.

13/ Nie przepadam za mocnym makijażem. Przeważnie nakładam tylko tusz do rzęs i ewentualnie jakąś pomadkę ochronną na usta.

14/ W przyszłości planowałam zostać weterynarzem, ale rozważam aktualnie zawód psychologa.

15/ Nie jestem rannym ptaszkiem. W dni kiedy mogę sobie na to pozwolić, lubię pospać do 9-10.

16/ Chodzę spać dosyć późno, przeważnie o północy.

17/ W przyszłości chciałabym zamieszkać za granicą i podróżować po świecie. Na liście moich miejsc do odwiedzenia są zdecydowanie Włochy, Hiszpania i Maroko.

18/ Uwielbiam lato, natomiast nie przepadam za zimą.

19/ Jestem osobą wrażliwą, która przeważnie wszystko strasznie przeżywa.

20/ Są takie filmy, które mogłabym oglądać godzinami bez przerwy, na przykład: Szybcy i Wściekli czy Underworld.



21/ Uwielbiam długie spacery i wyjścia do lasu.

22/ O ile węże, myszy czy szczury nie robią na mnie wrażenia i się ich nie boję, o tyle nie przepadam za pająkami.

23/ Uwielbiam psy dużych ras, szczególnie Golden Retrievery, Owczarki Szkockie i Amstaffy.

24/ Nie piję kawy, zamiast tego uwielbiam herbatę, szczególnie miętową.

25/ Ostatnie kilka lat prowadzenia strony i blogowania, nauczyło mnie nie zwracać uwagi na typowy hejt, czy też nie przejmować się opinią innych osób, które nie mają o mnie zielonego pojęcia. Sprawiło też, że stałam się trochę pewniejsza siebie (kiedyś byłam osobą mega nieśmiałą).

26/ Lubię poznawać zdanie innych, zobaczyć niektóre sprawy z czyjegoś, innego punktu widzenia. Przeważnie bardzo daje mi to do myślenia i pozwala lepiej zrozumieć tą osobę.

27/ Pomimo, że uwielbiam czytać książki, lektury raczej mnie nie przekonują. Chociaż można znaleźć w nich wiele ciekawych motywów, to sama z siebie raczej bym po żadną nie sięgnęła.

28/ Jestem zdania, że wszystko dzieję się po coś, a życie nie bez powodu stawia na naszej drodze te konkretne osoby.

29/ Z każdej znajomości staram się wyciągnąć coś dobrego, jakąś lekcję na przyszłość.

30/ Nie przepadam za ludźmi, którzy twierdzą, że sami wiedzą wszystko najlepiej.

31/ Nie przepadam za gotowaniem i zdecydowanie nie jest to moja mocna strona.

32/ Najlepiej pracuje mi się z muzyką, lub filmem odpalonym w tle.

33/ Jestem typem osoby, która potrzebuje trochę czasu, żeby się przed kimś otworzyć.

34/ Mam wrażenie, że lepiej dogaduję się z chłopakami, niż z dziewczynami.

35/ Nie mam nic przeciwko znajomościom czy związkom przez internet, znam nawet kilka par, które poznały się w ten sposób i są ze sobą szczęśliwe.

36/ Od dziecka lepiej dogadywałam się z osobami starszymi, ewentualnie w moim wieku, niż z młodszymi. Duża część znajomych jest ode mnie o rok, bądź dwa starsza.

37/ Nienawidzę się kłócić i z reguły nie trzymam długo urazy. Są jednak wyjątki.

38/ Mam szczęście do poznawania przez przypadek osób od których wiele się potem uczę i które odgrywają ogromną rolę w moim życiu.

39/ Jeśli chodzi o poznawanie nowych osób, chyba mam w tej kwestii ogromne szczęście, bo pamiętam tylko jedną, nieudaną znajomość.

40/ Uwielbiam oglądać angielskich twórców na YouTube i przeważnie nie mam problemu ze zrozumieniem o czym dane osoby mówią, sama jednak średnio radzę sobie z mówieniem w tym języku.

41/ Bardzo często słyszę, że jestem za poważna i za mało się uśmiecham.

42/ Uwielbiam styl skandynawski! ♥

43/ Telewizję oglądam bardzo rzadko, czasem raz na 2-3 tygodnie i to za sprawą premiery nowego odcinka mojego ulubionego serialu.

44/ Lubię grać w gry komputerowe, szczególnie horrory.

45/ Uwielbiam filmy o tematyce spełniania marzeń czy związane z samochodami.

46/ Lubię oglądać jak ktoś driftuje.

47/ Kilka lat temu po raz pierwszy leciałam samolotem. Piękne widoki ♥


W dzisiejszym poście to byłoby już wszystko. Dajcie znać czy takie, nieco inne wpisy Wam się podobają 🙂

1 komentarz:

  1. Uwielbiam czytać takie wpisy, po przeczytaniu twojego stwierdzam że mamy wiele wspólnego ale też w niektórych sprawa jesteśmy totalnym przeciwieństwem. Mam nadzieję że będzie druga część! :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? ♥
Chcesz podzielić się z innymi swoją opinią?
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)

* Hejty i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Komentować możesz nawet bez posiadania konta google, wybierz opcje "Anonimowy"